Wąska talia a ponętne pośladki

Węższa talia = większe pośladki?

Jeśli chcemy uzyskać oszałamiająco krągłą pupę, musimy wyjść nieco poza schemat, a więc przestać skupiać się wyłącznie na pośladkach. Zaskakujące? Być może, ale za to absolutnie skuteczne! Wystarczy, że na celownik weźmiemy naszą talię – to taki mały trik, który przynosi wyjątkowo dobry i naturalny efekt brazylijskich pośladków.

Jak wygląda pupa Kim Kardashian wie każdy. Ale czy ktokolwiek zwrócił kiedyś uwagę na to jak wąska jest jej talia? To nie przypadek – celebrytka jest w pełni świadoma tego nad jakimi partiami ciała trzeba pracować, aby podkreślić krągłość i wielkość pośladków. Jeśli Ty jeszcze tego nie wiesz, oto kilka rad na dobry początek:

WĄSKĄ TALIĘ RZEŹBI SIĘ W KUCHNI – to, co jemy oraz w jakich ilościach, ma ogromny wpływ na to jak wygląda nasz brzuch oraz talia. Dlatego warto zwrócić szczególną uwagę na zawartość codziennego jadłospisu i wyeliminować z niego produkty, które przeszkadzają w osiągnięciu upragnionej figury.

  • Głodówki nie pomagają – wielu osobom wydaje się, że wystarczy porządny reżim, by tkanka tłuszczowa zniknęła odsłaniając idealnie płaski brzuch. Błąd! Nasz organizm jest sprytniejszy niż się nam wydaje, więc kiedy tylko zaczynamy odcinać mu dostawy pożywienia, przechodzi w tryb magazynowania. Poza tym, jeśli świadomie się głodzimy, być może ostatecznie zyskamy wcięcie w talii, ale z pewnością będziemy mogły zapomnieć o krągłej, odstającej pupie.
  • Dodaj białko do diety – około 30% z każdego grama białka jest spalane bezpośrednio podczas trawienia (dla porównania: w przypadku węglowodanów jest to tylko ok. 5%). Białko to doskonała pomoc przy budowaniu mięśni pośladków, a jednocześnie idealny przyjaciel, gdy chcemy zrzucić trochę tkanki tłuszczowej.
  • Odetnij gazowane napoje – słodkie soki z bąbelkami mogą być tak samo kaloryczne jak czekolada, czy fast-food. Lepiej zastąpić je wodą lub koktajlem ze świeżo wyciśniętych soków. Dlaczego? Ponieważ regularne przyjmowanie cukrów w płynnej postaci z pewnością odłoży się na naszym brzuchu oraz boczkach.

ĆWICZENIA POMAGAJĄ WYSMUKLIĆ TALIĘ – oprócz świadomej diety, warto dodać systematyczne ćwiczenia, które podkreślą linię talii. I, wbrew pozorom, nie są to brzuszki!

  • Skrętoskłony – wykonując je z pozycji stojącej należy skierować zgięty łokieć jednej ręki, do uniesionego kolana nogi przeciwległej. Podobny efekt skrętu otrzymamy przy tzw. ,,russian twist”. Jest to ćwiczenie, w którym pozycją wyjściową jest siad z uniesionymi stopami. Górną część ciała skręcamy w lewą oraz prawą stronę, nie odkładając nóg na podłoże. Ćwiczenie to można wykonywać z obciążeniem lub bez niego.
  • Wahadło – w pozycji leżącej unosimy nogi ku górze, a następnie przenosimy złączone kończyny raz w prawą, raz w lewą stronę, najlepiej bez dotykania podłoża. Górna część ciała w tym ćwiczeniu powinna być nieruchoma.

Wąska talia może bardzo pomóc w uzyskaniu efektu pełnej, krągłej pupy. Od fantastycznie ponętnych proporcji dzieli nas już tylko kilka prostych trików.

No Comments

Leave a Comment