Jędrne pośladki bez cellulitu

Jędrne pośladki bez cellulitu – jak to zrobić?

Aby móc pochwalić się piękną i apetyczną pupą, trzeba najpierw popracować nad trzema ważnymi aspektami: wielkością, kształtnością i jędrnością. Jeśli zapomnimy o którymkolwiek z tych warunków, efekt nie będzie tak spektakularny jakbyśmy sobie tego życzyły. Wiedzą o tym doskonale wszystkie kobiety, którym cellulit odebrał całą radość ze zgrabnego tyłeczka. Jak skutecznie pożegnać pomarańczową skórkę i uzyskać upragniony ,,efekt WOW” na pośladkach?

Czym właściwie jest cellulit?

Większość z nas odpowiedziałaby pewnie: ,,odwiecznym wrogiem każdej kobiety”. To prawda – cellulit towarzyszy prawie każdej przedstawicielce płci pięknej i nie ma litości nawet dla szczuplejszych dziewczyn. Skąd biorą się te mało estetyczne niedoskonałości?

Cellulit to nic innego jak nagromadzone w tkance tłuszczowej woda, tłuszcz i toksyny. Zmieniają one kształt komórek tłuszczowych i tworzą widoczne pofałdowania i wgłębienia na skórze. Cellulit można więc określić jako zaburzenie metaboliczne lub też zaburzenie w mikrokrążeniu.

Co sprzyja cellulitowi?

Problem pomarańczowej skórki dotyczy nawet 90% żeńskiej populacji, ale poziom jego zaawansowania zależy od wielu różnych czynników. Najczęściej powtarzające się przyczyny występowania cellulitu to:

  • Genetyka (cellulit odziedziczony po matce)
  • Szczególne upodobanie do ciasnych spodni
  • Siedzący tryb życia (mało ruchu)
  • Przewlekły stres i przemęczenie
  • Brak równowagi hormonalnej (nadmiar estrogenu)
  • Dieta bazująca na przetworzonej żywności

O ile na genetykę nie mamy żadnego wpływu, o tyle pozostałe czynniki jesteśmy w stanie wyeliminować, aby samej nie kopać pod sobą dołków – przecież i tak mamy już wystarczająco pod górkę 😉

Jędrne pośladki bez cellulitu – 5 zasad

Żeby cieszyć się gładką, sprężystą skórą na pośladkach, wystarczy przestrzegać kilku prostych reguł na co dzień.

1. Zaprzyjaźnij się z aktywnością fizyczną. Jakąkolwiek. Nie musisz przesiadywać godzinami na siłowni – wystarczy, że będziesz ruszać się regularnie, pobudzając tym samym metabolizm i krążenie.

2. Zadbaj o dietę bogatą w błonnik, dołącz do jadłospisu produkty z dużą zawartością antyoksydantów (warzywa i owoce).

3. Regularnie uzupełniaj płyny – to naprawdę ważne! Dobrze nawodniony organizm funkcjonuje lepiej i nie odkłada zapasu płynów ,,na potem”. Woda chroni nas więc przed cellulitem wodnym oraz wypłukuje toksyny, które są często odpowiedzialne za powstawanie podskórnych grudek.

4. Uwierz w ożywczą siłę automasażu. Systematyczne masowanie pośladków pobudza krążenie i rozrywa tkanki tłuszczowe zapobiegając tworzeniu się cellulitu.

5. Do każdej kąpieli dodaj bonus w postaci naprzemiennych – ciepłych i zimnych natrysków. Rozkurczanie i obkurczanie naczyń krwionośnych uelastyczni je i ochroni przed nowymi zagłębieniami i niedoskonałościami na skórze pośladków.

Szkoda czasu na załamywanie rąk nad cellulitem! Jędrna pupa jest w zasięgu każdej kobiety. Trzeba zakasać rękawy i działać! Tym bardziej, że efekt gładkich, sprężystych pośladków zapiera dech w piersiach i jest wart wszelkiego wysiłku!

No Comments

Leave a Comment